FAQ – Najczęstsze pytania

Znajdź odpowiedź na swoje pytanie. 

Poniżej zamieszczamy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Po kliknięciu na wybrany punkt, zostaniesz przeniesiony do odpowiedzi.


Założenie konta, logowanie, zmiana hasła, kontakt



Uruchomienie kursu, promocje



Warto wiedzieć


Jak założyć konto?

Aby założyć konto, należy kliknąć przycisk Zarejestruj się znajdujący się w górnym panelu strony bądź na dole strony wybrać opcję Rejestracja. Następnie wypełnij krótki formularz. Po wypełnieniu na podane konto pocztowe zostanie przysłana wiadomość e-mail wraz z linkiem aktywacyjnym do konta.

Czy za założenie konta Użytkownika są pobierane jakieś opłaty?

Absolutnie nie. Założenie konta serwisie Multikurs.pl jest bezpłatne.

Dlaczego nie otrzymałem e-maila z potwierdzeniem rejestracji?

E-mail z potwierdzeniem mógł znaleźć się w folderze SPAM. Jeśli po sprawdzeniu wiadomości nadal nie otrzymałeś potwierdzenia, skontaktuj się z nami pod adresem bok@multikurs.pl, a my wyślemy Twoje potwierdzenie ponownie.

Co zrobić, jeśli zapomniałem hasła?

Kliknij Nie pamiętam hasła w panelu logowania i wpisz adres e-mail, którego użyłeś podczas rejestracji. Wiadomość umożliwiająca Ci zmianę hasła zostanie wysłana na Twoje konto.

Jak mogę zmienić swoje hasło?

Najpierw zaloguj się na swoje konto (jeśli jeszcze nie jesteś zalogowany). Następnie przejdź do strony Strefa kursanta -> Moje konto -> Zmień hasło.

Na tej stronie podaj aktualne hasło i dwukrotnie nowe hasło, a następnie kliknij przycisk zapisz zmiany. Hasło zostanie zmienione.

Dlaczego nie mogę załadować albo zmienić swojego zdjęcia profilowego?

Twoje zdjęcie musi być załadowane w poprawnym formacie: .jpg albo .gif, a rozmiar pliku nie może przekraczać 1 MB. Nie używaj przerw ani znaków specjalnych w nazwie zdjęcia. Jeśli nowe zdjęcie nadal się nie pojawi, naciśnij skrót Ctrl F5, aby odświeżyć stronę.

Jak usunąć konto?

Aby usunąć konto, kliknij w zakładkę Kontakt, kliknij przycisk napisz do nas, wybierz Biuro obsługi klienta i wyślij do nas zgłoszenie o usunięciu Twoich danych z naszej bazy, podając swój e-mail, którego używałeś przy zakładaniu profilu oraz login.

Czy po wygaśnięciu daty ważności kursu będę mógł go jeszcze wznowić, np. po 2 miesiącach?

Tak. Jeżeli konto Użytkownika nie zostanie przez niego usunięte, wszystkie dane dotyczące jego nauki i wyników kursu pozostają zapisane. Naukę można wznowić w dowolnym momencie. 

Jak uruchomić wybrany kurs za pomocą kuponu zakupów grupowych?

Szczegółową pomoc dotyczącą realizacji kuponów zakupów grupowych można znaleźć TUTAJ.

Jak się z nami skontaktować?

Aby się z nami skontaktować, skorzystaj z formularza kontaktowego. Odpowiemy na wszystkie maile, prosimy jednak o cierpliwość. Nasze biuro jest czynne od poniedziałku do piątku w godz. 9-17.

Jak wypróbować kurs za darmo?

Aby uzyskać bezpłatny dostęp do wybranego kursu, należy kliknąć w żółty przycisk Wersja Demo przy opisie kursu (nad opisem kursu po prawej stronie), który chcesz przetestować.

Czy Wersja Demo daje dostęp do całego materiału?

Wybierając opcję Wersja Demo, Użytkownik ma dostęp części materiału w przypadku kursów MultiSłówka oraz do wybranych lekcji w przypadku Intensywnych kursów.

Jaka jest różnica pomiędzy kursem 3-, 6- i 12-miesięcznym?

Jeśli chodzi o kursy intensywne, różnica polega jedynie na długości dostępu do kursu. W każdym przypadku jednak Użytkownik otrzymuje dostęp do całości materiału. Podobnie jest w kursach MultiSłówka. Jedyna różnica polega na tym, że Użytkownik, który wykupi kurs 12-miesięczny, otrzyma możliwość tworzenia i drukowania fiszek do nauki języka.

Czy mogę aktywować kurs tylko na jeden miesiąc?

W Multikurs.pl można kupić kursy jedynie na okres 3, 6 i 12 miesięcy. Ceny 5,75 PLN oraz 7,4 PLN, które podajemy na naszej stronie, to ceny w przeliczeniu na jeden miesiąc trwania kursu.

Czy mogę skorzystać z dwóch promocji naraz?

Niestety nie, promocje nie łączą się ze sobą.

Na jakiej podstawie Multikurs.pl wydaje certyfikaty znajomości języka?

Certyfikaty językowe wydajemy na podstawie wyniku testu zamieszczonego na koniec wybranego przez Użytkownika kursu. Sprawdza on wszystkie umiejętności nabyte podczas nauki z Multikursem. Pozytywny wynik testu owocuje wydaniem certyfikatu.

Jakich języków mogę się uczyć z Multikurs.pl?

Nasz materiał do nauki jest obecnie dostępny w językach europejskich: angielskim, hiszpańskim, rosyjskim, włoskim, niemieckim, francuskim i norweskim oraz językach egzotycznych: arabskim, chińskim oraz japońskim. Równocześnie pracujemy nad rozszerzeniem w niedalekiej przyszłości naszej oferty o inne języki.

Czy kursy Multikurs.pl to to samo co seria opublikowana w Bibliotece Gazety Wyborczej?

Seria Multikurs to multimedialne kursy do równoczesnej nauki pięciu języków: angielskiego, niemieckiego, hiszpańskiego, francuskiego i włoskiego. Kursy dostępne na platformie Multikurs są odrębnym produktem i każdego języka uczymy się oddzielnie w ramach jednego kursu.

Korzystając z naszej platformy, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. W każdym momencie możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookie w Twojej przeglądarce.